2012. január 3., kedd

Csakra karkötő














A karkötőről:
A csakra központok a test energetikai központjai, amelyek a szervek és ezáltal az egész szervezet működéséért felelősek. Az én karkötőm kövei:
Gyökércsakra: jáspis - ma képjáspist kaptam, idővel ezt majd cserélni fogom
Nemi csakra: karneol
Napfonat csakra: tigrisszem
Szívcsakra: rózsakvarc
Torokcsakra: kalcedon - lenne, de ezt ma nem kaptam, úgyhogy a kedvencemmel, egy isteni védelmező "ásvánnyal", vörös korallal pótoltam addig is, amíg kapok kalcedont, vagy valamilyen megfelelő követ
Homlokcsakra: szodalit
Koronacsakra: ametiszt
Ezen kívül fűztem még rá hegyikristályt, ami hírhedten nagy energiájú kő - ami önállóan is képes feltölteni a központokat, de hatásosan tölti fel a karkötő többi kövét is.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...