2011. március 16., szerda

Liebster Blog (L)












Nos, mint már egy gyors utalást tettem rá, kaptam egy díjat Dottya-tól :) Nagyon meglepett vele, és nagyon örültem :) Hamarosan lesz tőle egy droidos-robotos láncom is, az időbeli egybeesés miatt mindig eszembe fog róla jutni a díj is, nagyon köszönöm :)

Feltételek:


1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.

2, Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.

3, Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blog társadnak és ezt tudatni is velük.


Nekik küldöm:

1.Anna (Nusifül)

2.June (Édességek kicsiny boltja)

3.Nóri (Nagyvárosi angyal)

4. Katka (katkagyöngye)

5. Évi (Zsédi)

2 megjegyzés:

june írta...

köszönöm! :) ki is tettem és továbbküldtem :)

nóri írta...

Köszönöm szépen!!!!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...