2011. március 22., kedd

Játssz gyöngyiért - március



















Sziasztok!

Úgy gondoltam, kedveskedek nektek egy kis játékkal annak örömére, hogy végre itt a tavasz :)

Mi a teendőd?
1. Lájkold és kommenteld a bejegyzést ->ITT<- A FACEBOOK-on. (a komment fontos, ez alapján fogok sorsolni)
2. Legyél a követőnk a JOBB OLDALI ->FACEBOOK LINK-> segítségével :)

UPDATE: ha nincs facebook account-od, kommentelhetsz ide is, sorsolok innen is egyet :)

Sorsolás: 2011.03.26-n

A nyerteseket itt és facebook-on is közzéteszem majd.

Nyeremény: 3 nyertes fejenként 3 fülbevalót választhat az oldalról :)

2 megjegyzés:

A. írta...

Juppijjéé:-)

Alena_Deadsoul írta...

Szia!

Ld50-ről tévedtem ide, láttam a játékot, megpróbálom, hátha szerencsém lesz, facebookon is bejelöltem a bejegyzést:-)
Nagyon szép munkák, nekem is hasonló a hobbim 2 éve. Sok sikert a további kreatívkodáshoz, szép napot:-)

Anikó

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...