2010. november 16., kedd

Webajánló - Franta Ági

Franta Ági lámpáit az otthonédes blogon találtam. Igazi kézimunka, a lámpatest is egy hazai esztergályos műve. Íme Ági bemutatkozója:

"Ami annyit tesz a lámpákhoz, ami belőlük én vagyok.




Óvódás korom óta, mikor vendégségbe mentünk, magával ragadott egy izgatott érzés, mit láthatok, mi lesz bent érdekes, mit-mire-hogyan használnak, vagy hogy miért türkiz egyetlen egy ajtó a házukban?? Minden lakásra emlékszem, ahol életemben jártam, mert figyeltem, nagyon figyeltem. Ma már tudom, hogy itt kezdődött az életterek szeretete, ami mára a szenvedélyem. Amikor összeáll a kép, az nem csak a szakszerűen megkomponált egész. Abban sokkal több van: benne, mögötte, olyan történet, amitől megérted. Engem ez izgat.




Idővel társult egy vágy.

Ha tereket tervezek, van egy saját tárgyam is töltve mindennel, ami én vagyok. Visegráddal - a gyerekkorral, álmokkal, alkotni akarással, hittel és egy szemmel, ami rajong a designért és a történetekért. Kipattant a fejemből. Mikor megkérdőjelezhetetlen az út, akkor már csak csinálni kell. A lámpákat. Gondoltam, ha ez sikerül, és elégedett leszek, az jó. Ha másnak is tetszik és odaállítja a kislánya (fia) éjjeliszekrényére, akkor földöntúli boldogságot érzek, és büszkén kijelenthetem, hogy nekem sikerült!! minden sikerült.



És most -kis izgalommal- átadom Nektek, kedves lámpatulajdonos-jelöltek egy fél év munkáját, a webshopomat. (ha kínai holmikkal kereskednék, hamarabb ment volna, de) a frantaagi lámpák minden darabja, minden részletében gondos kezek munkája, magas minőségben."

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...