2009. május 6., szerda

Inspiration - outdoor :)

Gondoltam, végre egy kicsit jobban is bemutatkozom nektek. Ismerjetek meg engem is, a gyöngyiken túl. Úgyhogy útjára indítottam az Inspiration kategóriát. Hogy lássátok mi inspirál, itthonságok, apróságok, kis szerelmek :) Íme:
 

















készülőben a tűzrakó - lesz körülötte sok növény, rózsa, gyep, fehér lépőkövek, és mindenféle ülőhelyek :) jajj, alakul


 
















egész olcsón vettünk pár hete egy nagy tálca csupafehér árvácskát - már amikor azt hittem, hogy idén árvácska nélkül maradok :) ez a cserép már nem fért el a teraszon, ezért kipakoltam a régi nagy cseresznyefa maradványaiból megmentett rönkökre - az út két oldalán két megtermett darab őrzi a kertet. És valószínűleg a sok napocskától - elkezdtek belilulni. Hihhetetlen! :)



 






















nos igen... ezt látom a teraszról. muszáj volt lefényképezni, mert ahogy elvirágzik, az én kertészem meg akarja fiatalítani :( persze, szükség van erre is, de csaknem 20 év kellet, mire ilyen gyönyörűre növögetett :)


 





















ééés végül... ebben szoktam a teraszon ücsörögni, olvasgatni, kávézgatni, etc. A szék mögötti falon pedig annak ékes bizonyítéka, hogy igenis van kutymorgi őfelsége, és igenis mindenhova felugrál sáros tappanccsal :D

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...